fredag 3 april 2015

Glad påsk

Gjort om ett vanligt tråkigt påskägg som mamma ska få.

Lite bilder på det kommer här:








Det var kul att göra påskägget, skulle kunna ösa på mer blommor och spets, men fick hejda mig och säga nu är det klart.

Kommer snart mer bilder på saker jag håller på med till vårat nya fina kök, behövde ha något på väggen. 

Är inte riktigt klart med det, har många projekt på gång som jag inte får klart.
 Brosan väntar på hans tavla oxå innan året är slut hoppas jag att den blir klar jag skäms,,,

Glad påsk på er alla ät inte för mycket godis!


2 kommentarer:

  1. Så vackert ägg. Du är verkligen duktig Ullis. Nu vet jag vad jag kan göra med mina som bara ligger. Ser framåt att få se dina alster till köket. Jag gjorde ju om mitt förra året så nu är det bara vitt, kanske man få lite idéer.
    Kramar i massor till dig från mig.
    Eva Syrén

    SvaraRadera