torsdag 9 oktober 2014

Fått operations tid,

Äntligen är det dax för min knä operation 21/10 är det dax.

 Är nervös att det ska gå åt skogen men samtidigt förväntansfull för det är ju meningen att jag ska kunna släppa kryckorna och gå igen. Fast med stelt ben hellre det än det jag har nu så fort jag belastar knät så hoppar det typ ur led. 

Värken vet inte läkaren om den försvinner för det är nerv värk, men jag har lärt mig leva med ständig värk. Har haft mitt knä problem sen -95, gjort 7 operationer och hoppat på kryckor nästan under hela tiden. Sitter i min Rullstol hemma för att vila mina övriga leder som är utslitna. Kroppen är inte byggd att hoppa på kryckor så här många år. Men nu kanske det äntligen är över.

Tyvärr hann inte pappsen vara med och se sin lilla plättan bli bättre och vara uppe och kanske gå igen utan hjälpmedel.
(Pappa kallade mig för plättan) 
 Men han tittar ner på mig och ser till så att läkaren gör det han ska, vet att du vakar över mig pappsen.

Ni får hålla tummarna att allt går bra för mig!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar