onsdag 17 september 2014

Ett sorgligt inlägg

Jag har inte skrivit om detta än men min underbara pappa gick bort den 9/9.

Saknar honom så otroligt mycket det var pappsen och jag när alla andra jobbade, nu är det bara jag på dagarna. Ingen pappa som ringer att han behöver hjälp, ingen pappa som vill dela sin lunch med mig.
Igår var jag på väg att ta telefonen och ringa för att kolla läget, men finns ju ingen pappa som svarar.
Var en jobbig dag, för första dagen när alla var tillbaka på jobben, skolan osv jag ensam med tystnaden.

Han har kämpat och kämpat alltid haft en otrolig livsglädje aldrig gett upp hoppet. Han har gett mig styrkan att fortsätta kämpa själv, för kunde pappa så kan jag är ju pappas flicka.

Idag är pappas fina dödsannons i tidningen


Älskar dig saknar dig så otroligt mycket, 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar