lördag 15 februari 2014

Grattis låda + kort.

Mamma fyllde år den 13/2 vi firade henne idag så hon fick denna låda med ett presentkort i.



Själva lådan är en stor tändsticksask, som jag gjorde lite finare. Staketet har jag klippt ut av kartong målat limmade fast det som en bas runt asken. Sen på med blommor och ett stort hjärta för jag älskar mamma.


                        


                   

I själva lådan ligger ett presentkort, fäste en kedja så det är lättare att öppna lådan.
tycker att den blev så söt, man kan göra en massa roliga saker med små askar.

Ett grattis kort som jag gjorde till mamma, men det är från pappa.


Har börjat att sy runt kanterna för att få till en rolig effekt, sen är det utsmyckat men lite allt möjligt som vanliga kort jag gör. Den stora blomman är gjord av rest tyg och spetsar älskar att göra dessa blommor av överblivet material. 

Tack för denna gång!





 



 



2 kommentarer:

  1. Så vackert du är så duktig. Din mor måste blivit glad. så kreativ när du ändå är så dålig. Heja dig Ullis. Du är den bästa vännen ever.
    Kram Eva

    SvaraRadera