tisdag 18 juni 2013

Presenter till en god vän

Här är två presenter som jag gett till en god vän från tradera. Jag började att köpa saker av henne och vinnarmejlen blev längre o längre för varje gång. Hon är super snäll och en kanon säljare på tradera Gitt heter hon och här är hennes sida på tradera, ta och gör ett besök och passa på att fynda hon har sommar rea. http://www.tradera.com/butik/GittsGrejer

Gitt har blivit en av mina skriv av dig vänner, kan skriva till henne och bara vräka ur mig om sånt jag bär inom mig och det är så skönt att ha en sån vän. Vi har aldrig träffats men man vet aldrig vad framtiden visar.

 Tavlan fick hon för att hon alltid är så snäll och trevlig.

  Detta kort fick Gitt när hon var sjuk en liten uppmuntrar och kry på dig hälsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar